Archiwum luty 2011


lut 14 2011 W erze cyfrowej
Komentarze: 7





Pan Slomovitz był roamingu nawach sklepie muzycznym tu niedawno, kiedy zauważył płomień włosach urzędnik. To była Grace Cooper, jedną trzecią kanapki, która właśnie wypuściła singiel, który był już uwagę na blogach muzycznych.

"Ona ma, że dźwięk, który zaczyna być duża", powiedział jak podała mu kopię piosenki ", więc muszę go mieć."

Pan Slomovitz, weteran branży muzycznej, spędza dni śledzenia gorąco nowych artystów - ale nie dla dużej wytwórni. Zamiast tego pracuje dla Shazam, ekspres do stosowania tej samej nazwie, może dowiedzieć się, jaki utwór jest odtwarzany w barze, butik odzieżowy lub reklamy telewizyjne.

"To jak zamiatacz ulic polować w czasie rzeczywistym," powiedział pan Slomovitz, 42. "To nigdy się nie kończy."

pracy Pan Slomovitz jest jednym z najbardziej niezwykłych w nowej erze cyfrowej muzyki, jak i kilkanaście innych "sourcers music" w Shazam spróbować zapewnić, że wszystkie utwory aplikacji użytkownicy mogą chcieć określić są gotowe i czekają w bazie danych firmy.

Jak wielkie wytwórnie kurczyć, Shazam i innych start-up dobrze się rozwijają, oferując ludziom nowe sposoby odkrywania i słuchać muzyki. To jest tworzenie nowych rodzajów zatrudnienia w branży muzycznej, z wozy jak pan Slomovitz do budowy oprogramowania, które zaleca doskonałe piosenki dla konkretnego słuchacza.

"Mieliśmy DJ's, urzędnicy sklepie muzycznym i A. i R. typów" - w przemyśle muzycznym Łowcy talentów - pomoc Odkryj muzykę, powiedział Paul Lamere, dyrektor społeczności programistów w Echo Nest, która buduje usług wyszukiwania muzyki . "Ale teraz, ponieważ tak wiele muzyki jest dostępny, wyzwaniem jest odpowiednie nawierzchni muzyka dla słuchaczy."

I dodał: "Żyjemy w świecie, gdzie technologów i programistów jest coraz nowych strażników nowej muzyki."

Jeśli programiści będą tworzyć przydatne strona z muzyką lub usługi, których potrzebują danych, w niektórych przypadkach, że dotyczy zatrudniania ludzi na zbierać. Pandora, muzyki popularnej usługi transmisji strumieniowej, ma tzw muzykolodzy, którzy analizują piosenek opartych na długą listę cech, takich jak złożoność rytmu, czy też dźwięki hawajskiej.

Na Shazam, wyzwanie sourcers muzyka "wykracza poza dopiero się kopię ostatni singiel z Kanye West. Z góry na dół darmowe dzownki mp3. Shazam chce także najnowsze utwory klubu, mixtape'ach Internet i wszystko, co jest w radiu uczelni, niczego, co mogłoby zainspirować ciekawy słuchaczy wyciągnąć ich telefony i uruchomić aplikację.

"Kiedy ludzie skorzystać z usługi, jak Shazam, oczekują go do pracy przez cały czas," powiedział Andrew Fisher, dyrektor generalny firmy Shazam.

Stawką, panie Fisher powiedział, jest lojalność odbiorców usługi, których członkowie korzystają z niej trzy miliony razy dziennie. Jeśli Shazam nie potrafi rozpoznać piosenkę, użytkownik może po prostu zwrócić się do innej aplikacji, które mogą.

Shazam, który mówi, że ma 100 milionów użytkowników, ma największy udział w rynku w odniesieniu do wniosków, które identyfikują muzyki. Ale konkurentów, zwłaszcza SoundHound, zostały przeniesione do podobnych terytorium. SoundHound jest dodanie funkcji Shazam jeszcze meczu, w tym pozwalając zidentyfikować piosenki nuci kilka taktów go do swoich telefonów.

Shazam's songs sourcers muzyki uwzględnione w systemie firmy więc może da każdemu z nich unikatowy "odcisk palca", które można dopasować z dźwiękiem schwytany przez jego aplikacji mobilnych. Niektóre utwory pochodzą bezpośrednio od wytwórni płytowych, których widok Shazam za przydatne partnera.

"To kolejna aleja, dzięki którym nasi muzycy mogą być odkryte, który jest zawsze dobrą rzeczą", powiedział Seth Hubbard, menedżer w winylu Records w San Francisco, która współpracuje z Shazam umieścić swoje utwory do bazy danych, zanim jeszcze zostaną zwolnione.

kranik : :
lut 10 2011 Lucasfilm CTO Richard Kerris
Komentarze: 4

Telefony komórkowe, oprogramowanie, komputery typu Tablet PC, telefonów komórkowych, Mobile Software
Były Lucasfilm CTO Richard Kerris przejmuje szef webOS relacji z deweloperami
W Nilay Patel pisał 09 lutego 2011 22:20
HP o webOS blowout przypadku autora w San Francisco do bookend jej duże ogłoszeń produktu od rana, a rozpoczął się rzeczy z ogłoszenia kadry - Richard Kerris przejmuje jako szef webOS relacji z deweloperami. Nie rozpoznaje nazwy? Richard był poprzednio dyrektor ds. technicznych w Lucasfilm, gdzie został jednym z "Variety"Top 10 innowatorom Watch ", a wcześniej był dyrektor ds. relacji z deweloperami na małą firmę Apple. To całkiem rodowód - powiedział Richard i tłum, że tutaj poglądów deweloperów, jak jego głównych klientów, więc to oczywiste, że będzie ciężko pracuje, aby wygrać swoją korzyść. Muka była teraz jest pobieranie z wrzuty. Mimo to uważamy, że ma spore wyzwanie ewangelizacji programistów do obsługi platformy, która nie będzie miała istotne nowe produkty uwagę na miesiąc - niech to wszystko życzymy mu powodzenia.

kranik : :